Dejan Kovačević Predsednik optšine Gornji Milanovac obišao je danas gradilište budućeg Shop park-a. Prilikom obilaska, Kovačević je istakao da je zadovoljan zbog otvaranja ovakvog objekta u gradu, prvenstveno jer će oko 200 sugrađana upravo ovde obezbediti sebi radno mesto ali i zato što će Milanovčani na raspolaganju imati 23 prodajna objekta, od kojih su neki po prvi put u Srbiji.
Kovačević kaže da je neverovatna transformacija u ovom delu grada za samo 6 meseci, od kada je položen kamen temeljac za izgradnju novog Shop park-a. Do sada sve teče odličnom dinamikom i prema dogovoru.
„Prezadovoljan sam što objekat ovako izgleda ali i što će Milanovac napokon dobiti Tržni centar velikog kapaciteta, a posebno jer određene radnje koje će ovde poslovati, nemaju svoje prodajne objekte u široj okolini. Baš zbog toga očekujemo i veliki broj kupaca iz celog Moravičkog okruga. Značajno je i da smo regulisali saobraćajnicu, odnosno da smo uradili prvi deo ulice Miše Lazića, a čim grubi radovi oko objekta budu gotovi uradićemo i drugi deo ulice, kako je i dogovoreno. Osim toga što će brojni svetski brendovi stići u Gornji Milanovac, što je u ovaj prostor uloženo oko 8 miliona evra, veoma je bitna i činjenica da će oko 200 naših sugrađana dobiti posao upravo ovde u Shop park-u“ – istakao je Kovačević.
Aleksandar Pašić, menadžer marketinga kompanije „Bermilton properties“ kaže da su svi lokali izdati, dok je u poslednja 2-3 meseca interesovanje bilo neverovatno, dosta upita je ostalo nerealizovano zbog nedostatka prostora.
„Ponosni smo što u Gornji Milanovac, osim ostalih dolazi najveći „Maxi“ objekat u ovom kraju, kompanija Pepco upravo ovde otvara svoj treći objekat u Srbiji, zatim veliki brend Sinsay, koji je će odgovoriti na potrebe mladih potrošača. Među prodajnim objektima je Waikiki, koji će ovde imati najveći prostor u ovom delu Srbije. Miks zakupaca je ono što ovaj Tržni centar čini veoma atraktivnim i verujem da će veliki broj ljudi sa strane naći razlog da dođe upravo u Gornji Milanovac“ – zaključio je Pašić.