„Donna Monika“, elegancija satkana od ljubavi prema majci

Razgovarali smo sa Ivanom Jovanović. Ona je mlada devojka koja je svoju pasiju prema dizajnu pretočila u brend koji sve više privlači pažnju medju damama, a inspiraciju je pronašla u ljubavi prema svojoj majci. Odgovore na to da li je sve što je skupo ujedno i lepo, da li su elegancija i kvalitet danas pristupačni, šta ženama predstavljaju tašne i drugo, pročitajte u naše intervju sa kreatorkom ovog brenda.

Ivana, kažite nam nešto ukratko o sebi. Kako biste se predstavili u par rečenica?

Čovek o sebi najbolje govori svojim zdravim potomstvom i učinjenim dobrim delima. Govoriti o sebi je teško mimo onoga što je Bog darovao čoveku kao blagoslov, a ja sam mu na tome mnogo zahvalna. Živim sa suprugom i dvoje dece u Trbušanima, mestu nadomak Čačka. Brigu o zdravoj porodici smatram prioritetnim zanimanjem svake majke i supruge. Po struci sam master profesor informatike i tehnike, ali ljubav i interesovanja u poslovnom, profesionalnom smislu usmeravam ka dizajnu. Shodno tome želela sam da ljubav prema poreklu (svojim roditeljima), onome što sam danas(roditelj) i onome što ću kroz svoju decu i posvećenost radu postati, krunišem onim što je trag zahvalnosti, trag želje i trag postojanja jedne žene, a to je „Donna Monika”. Trag zahvalnosti ostavljam svojim roditeljima, majci kao neugasivoj vodilji i onoj koja je meni svojim zemaljskim postojanjem prećutno, neizrečeno ostavila amanet – budi majka i žena vredna svog postojanja. Trag želje i taj trag postojanja nastavljam kroz „Donnu Moniku” iza koje nije tim zaposlenih,već simbolično…jedna majka koja u svaki šav rukotvorenog, proizvedenog želi da utka ljubav i kvalitet. Ovim potvrđujem ono što jesam, ono što je metaforično i produžetak ruku moje majke.

Čime se Vi tačno bavite? Kako ste došli na ideju da baš to radite?

„Donna Monika” se bavi proizvodnjom i prodajom kožne galanterije, izrađujemo kožne tašne i torbe, novčanike i kaiševe za žene i muškarce. Ideja se izrodila iz moje ljubavi prema dizajnu, ali i želja da se i dalje imenuju damom i gospodinom oni koji nose prepoznatljive i kvalitetne aksesoare.

Kako je nastao brend „Donna Monika“, zašto baš taj naziv?

Brend „Donna Monika” je otelotvorenje sna jedne majke i težnja da njena deca imaju budućnost sa osmehom, da odrastaju kroz ugledanje na roditeljski rad koji je zaslužan za ono što se stiče. Naziv je posvećen mojoj mami, otuda i ta veza i nit kojom objedinjujem taj osećaj pripadnosti onom od čega sam satkana i onom što želim da se utka u moju decu – svest o poreklu, o porodici. Donna je reč latinskog porekla, često među Italijanima, a moja majka je bila Italijanka, dok drugi deo naziva je Monika, što je ime moje majke. Na ovaj način ona postoji kroz sve što sam ja, a ona ostaje da živi kao deo mene koji se odražava kroz snagu stvaranja proizvoda „Donne Monike”.

Vaši proizvodi privlače pažnju mnogih, u čemu je tajna?

Fokus pažnje kupaca usmeren je ka nama iz više razloga koje smatram presudnim za opstanak jednog sistema proizvodnje i prodaje – kvalitet koji svedoči o sebi i pristupčna cena shodno materijalima (prorodna koža).

Da li se može priuštiti kvalitetna tašna, a da se ne odvoji puno novca?

Kvalitetna tašna se može priuštiti i bez odvajanja velike sume novca. Na koji način? Žena koja želi da svoj izgled upotpuni torbom koja je izrađena od prirodne kože i koja je pažljivo dizajnirana može da priušti naše torbe vođena regulom da je kvalitet odraz cene. Smatram da odricanja zarad nečeg što je postojano su minimalna, a da trajnost govori o kvalitetu koji neće ubrzo zameniti Donninu torbu nekom novom.

Šta vaši kupci najviše traže? Koliko vam je potrebno vremena da bi jedna tašna iz vaše radionice došla do kupca?

Naši kupci su zainteresovani za sve artikle, možda trenutno po obimu idu korak ispred svih porudžbine dama, umnogome porudžbine torbi. Rok za isporuku artikala zavisi od broja kreiranih porudžbina, to uglavnom biva od 3 do 5 radnih dana.

Čini se da tašne nisu samo ženski aksesoar, već nešto mnogo više od toga. Kako vi gledate na to?

Istina, tašne nisu samo ženski aksesoar, one su odraz ženstvenosti, pečat koji damu čini damom. Torba ili tašna mogu biti i dojam o nečijoj ličnosti, o nečijem odabiru, boja ili model govore o nečijem senzibilitetu, želji da odevni premeti postanu hodajući progovor o jednoj donni, o jednoj dami, o ženi koja zna da odabere i ume da nosi. Pored navedenog svaka rukotvorena torba je za mene ona iskra želje da moja majka živi kroz ovo ime, na ramenu, kraj topline srca onih koje ih nose – neke majke, supruge, uspešne žene bilo kog životnog poziva…

Da li medju kupcima ima i muškaraca ili vas kontaktiraju uglavnom žene?

Među našim kupcima ima i muškaraca, poručuju kaiševe koji su neizostavni deo odela dzentlmena. Trenutno su nam ciljna prodajna grupa dame, ali imamo u planu proširenje asortimana i u korist muškog outfit-a.

Za kraj, šta biste poručili budućim vlasnicama vaših Donna proizvoda?

Vlasnicama Donna proizvoda bih prevashodno uputila reči zahvalnosti zbog poverenja koje nam ukazuju. Pridodala bih da nam je želja da osluškujemo reči kupaca, savete, sugestije jer je naš cilj da poslovnost zasnivamo na čvrstom temelju između kvaliteta, lepote, postojanosti naših aksesoara i osmeha onih koji ih nose. Poručila bih da sam zaista srećna što je svaka dama počastvovana da spozna trag ruku jedne majke, jedne donne koja svedoči o sveprisutnosti jedne žene.

„DONNA MONIKA“

POSTAVI ODGOVOR

молимо унесите свој коментар!
овдје унесите своје име